B020111B02 |
Dinamització de projectes telemàtics cooperatius |
2020-2021 |
Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
16/10/2020 - 21/5/2021 (20 hores) de 17:00h a 20:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Bages
|
| |
|
Activitat en format virtual. |
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L’activitat té per objectiu principal la posada al dia tant dels projectes cooperatius com de les aplicacions que se’n puguin derivar a l’aula tant pel que fa a les novetats tecnològiques com pedagógiques, fent especial atenció als dispositius mòbils i les seves possibilitats dins l’aula, des d’una perspectiva competencial.
|
| |
Objectius |
-Conèixer algunes novetats tecnològiques aplicables als projectes i a l’aula en general.
-Aprendre diferents maneres de gamificar per aplicar tant en projectes cooperatius com a l’aula en general des d’una perspectiva competencial.
-Manteniment dels projectes de primària i secundària De tres en 3, GeoCating, Passeig x la Lacetània.
|
| |
Continguts |
-Formació sobre eines específiques útils a l’aula i la seva integració al treball.
-Integració d’eines i elements gamificadors en el treball dels projectes.
|
| |
Formador/a |
Moisès Anguera Atset
|
| |
Avaluació |
Satisfacció i percepció subjectiva de l'aprofitament.
Evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials.
Valoració positiva del coordinador/a de l'activitat en relació al treball realitzat.
|
| |
E-mail |
crp-bages@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
divendres |
16/10/2020 |
1700 |
2000 |
Sessió 2 |
divendres |
27/11/2020 |
1700 |
2000 |
Sessió 3 |
divendres |
15/01/2021 |
1700 |
2000 |
Sessió 4 |
divendres |
12/02/2021 |
1700 |
2000 |
Sessió 5 |
divendres |
12/03/2021 |
1700 |
2000 |
Sessió 6 |
divendres |
16/04/2021 |
1700 |
2000 |
Sessió 7 |
divendres |
21/05/2021 |
1700 |
2000 |
|
| |